Måndag

Idag är jag tillbaka till verkligheten igen, fast nu har jag suttit här vi datorn och slösat bort tid ett tag, men det är lite avkoppling för mig. Ska plugga sen och handla och göra lite nytta, kanske tvättar ikväll också vi får se. Men plugga borde jag framför allt med det är så sjuk tråkigt just nu, vill inte göra något alls bara läsa andra böcker och ta det lugnt. Men det är knappt en vecka kvar nu, så jag fixar det! Hade fått schemat för juni också, 10dagar, det var aningen klent tycker jag. Om jag sen ska med mamma och pappa på semester i juli så skulle jag behöva mer dagar. För då blir det sju som försvinner och jag vill verkligen med. De ska till Varberg och jag känner att jag vill till havet och ha semester! Bara sitta på en klippa och ta det lugnt. Jag får funderar över det. Nu ska jag i alla fall plugga, hör av mig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0