Lördag

Har hunnit äta frukost, läst lite och varit ute och sprungit. Är helt slut efter spring turen och borde verkligen duscha nu, sa till Jon att vi skulle äta lunch vid kvart över ett. Vi får se när jag kommer in i duschen är så mycket att kolla här;) Pratade nyss med Jons mamma i telefon, de hade 1dm snö hemma!  Tur jag är i Uppsala annars vet jag inte vad jag skulle gjort! Här regnar det bara lite lätt och det kan jag leva med, värre för dem som ska på vårbalen idag! Ja idag blir det plugg och middag annars har jag inga planer och jag tror inte det behövs går segt för mig idag också;) Ska förmodligen kolla på Sverige - Finland, hoppas vi vinner så vi kan retas lite med Joonas;) Nej nu ska jag duscha! Vi hörs senare:)

Kommentarer
Postat av: maria da king

Haha, ja, men vadå :P Familjen är liksom ganska bra. Och inte nog med det. Jag lyssnar till exempel på en låt med takida just nu :| Helt okej faktiskt.

2008-05-17 @ 13:00:03
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0