Lördag

Godmorgon! Har precis ätit frukost nu ska jag borsta tänderna och bädda sängen. Ska och träna vid halv elva, tror inte jag hinner plugga innan fast jag borde verkligen plugga för nu ligger jag efter i mitt schema, det är bara det att jag inte vill plugga i det här vädret, jag kan plugga sen om det blir regn;) Visade sig att vi igår cyklade 2,7mil inte illa och det på två timmar och då cyklade vi inte så fort. Bra sån där lagom motion, lugntoch skönt. Lägger in lite bilder när jag kommer tillbaka från träningen, ska försöka vara bättre på att uppdatera idag, vi ska få Pelle Svanslös vandringen idag och sen kanske det blir en liten fika också vi får se, ute i det underbara vädret ska vi i alla fall vara. Underbart att kunna cykla till träningen i linne och korta byxor:) Nej nu måste jag bädda sängen! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0