Lätt irriterad

Varför kan inte människor uppföra sig trevligt i trafiken, varför är det sådan stress? Jag tänkte snällt låta en bil åka före mig eftersom han skulle åt samma håll och jag cyklar saktare än honom, nej då kommer det en gubbe i full fart och bara korsar vägen. Eller människor som lägger sig på tutan när de ska svänga höger och har grönt samtidigt som jag som cyklar över vägen har grönt, men det är faktiskt den på övergångs stället som har företräde och jag har företräde när jag är på en cykel överfart, ska det vara så jäkla svårt. När man har haft körkort i tio år borde man får gå en teori kurs igen! Och ska man cykla borde man egentligen också ha körkort och när man går också, jag har märkt att människor inte längre kan gå, en tjej kliver ut mitt i gatan bara, det fanns inte ens ett övergångstället. Alltså jag blir så less.

Sen har jag suttit och läst den där ät smart hela dagen, 6-8 brödskivor om dagen! Nej nej, det tror jag inte ett skit på faktiskt, skulle jag äta det skulle jag magknip och en uppsvälld mage. Mjöl är inte nyttigt att äta för mycket av, jag blir så less. Fast ja, vem säger att jag har rätt jag har bara erfarenhet utifrån mig själv och min släkt. Dessutom är det här något jag är intresserad av och nej jag håller inte alls med, tur det inte står i läroplanen så jag skita i att berätta det för någon;)

En sak till, jag skulle äta en macka nu, Jon kommer nämligen hem först vid sex så vi ska äta då och jag har varit och tränat och behöver äta något nu direkt annats dör jag nästan;) I alla fall så skulle jag ha ost på, för jag äter ost även om den där jäkla texten säger att det är massa fett och grejer, fett är nyttigt på sitt vis! I alla fall så fanns inte osthyveln och jag kan ge mig tusan på att det är någon här som har tagit med sig den in på sitt rum och sitter här och håller på den. Om det någon som har gjort det ska jag personligen köra över den med min cykel, jag blir så fruktansvärt less.

Tack gud att jag ska köpa ett par ljus rosa mjukisbyxor och ladda ner nya Gossip avsnittet, min dag kommer att bli räddad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

håller med dig om att man borde vara tvungen att ta körkort för att ens vistas i trafiken, jag blir också less på alla galna människor som har noll koll :/ Hon äckeltjejen som bor brevid mig hade tagit min kastrull imorse och kokat gröt och bränt fast hela botten, jag var asförbannad så jag skrev en post it lapp till henne, men sen var jag tvungen att ta ner den när jag lugnat ner mig ;) haha

2008-05-13 @ 19:33:41
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0