Lars Winnerbäck

Nu är solen borta och vädret bara skriker att det kommer bli skit väder! Så jag har bytt om till mjukisdress, har i alla fall fått lite färg dessa dagar! Kanske tur att det blir skit väder så jag kan plugga lite. Fast på tisdag ska vi och bada på Fyrishov, så då blir det inge plugg heller;) Måste faktiskt passa på att göra lite saker nu innan jag flyttar härifrån. Inte ens en månad kvar nu. Shit vad fort det går, dagarna och åren bara rusar förbi. Här om dagen satt jag och tänkte på när jag sjuk anmälde mig efter en lektion för jag kände mig trött och sen vart kvar i skolan för att en kille satte fast ett hänglås i min jacka. Självklart var Amanda med i gruppen jag satt och hängde med istället för att vara på lektion. Den tjejen har fått en till att göra mycket bus, jag längtar så tills när hon kommer hem! För övrigt så var kille med hänglåset Jon och händelsen var för ungefär 3½år. Om jag har blivit så mycket klokare på dom åren det är riktigt tveksamt;)

Något annat som får en ett minnas är Lars Winnerbäck, sitter här och lyssnar på honom nu, det var längesen jag lyssnade på honom. Jag minns konserten i Säter, det var för snart 3år sen, det kom fram en kille och tog mig på rumpan, han berättade att det var för att den såg så fast ut. Hahaha, undra hur den kunde gör det, jag har knappt någon rumpa;)

Nej nu ska jag plugga lite igen!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Lars Winnerbäck äger :P

2008-05-11 @ 17:51:43
URL: http://elilnor.blogg.se
Postat av: S

Ja Lars Winnerbäck är bra. Hans musik är skön att lyssna till just nu när det är fint väder ute, tycker jag! =)

aja ha det fint

2008-05-11 @ 17:52:16
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0