Låååång dag

Idag har varit en underbar men lång dag och nu är jag helt slut, ska läsa de sista tio sidorna i boken och sen sover jag förmodligen som en stock. Tänk imorgon är ny vecka igen och nya tag, längtar dock inte till skolan alls faktiskt om jag ska vara ärlig och det känns bara stressigt inför examination 2 och så. ICA har inte svar ännu heller så vet inget om krämen eller någonting och det ska tydligen vara en väldigt ingående föreläsning. Nej fy jag orkar inte ens tänka på det!

I alla fall åkte jag och Jon till sthlm idag vid tolv och när vi kom fram käkade vi en burgare på MAX;) Så nyttigt sen har vi sprungit runt lite på stan och varit på Medelhavsmuseet och kollat på mumier;) De var ganska äckliga, jag skulle inte vilja ta med en hem. Sen hittade vi något fik, det var verkligen inte så roligt, otrevlig personal och så, men jag fick i alla fall en bulle;) Sen åkte vi ut till Alvik strand och Jon farmor, hon hade gjort köttbullar och potatismos. Hennes köttbullar är det godast köttbullarna och sen hemgjort potatismos, det slår en hamburgare på MAX med hästlängder och till efterrätt fick vi hemgjord jordgubbsglass, även den underbart god. Sen ja, nu är vi tillbaka igen i Uppsala, vi har hunnit handla också och som tur var fick jag en matlåda av Jon farmor annars hade jag fått lagat mat nu på kvällen men jag slapp det. Så nu ska jag plugga och det får bli lite mindre en åtta timmars sömn händer inte så ofta i alla fall! Men god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0