Kvällen

Nu har jag planerat min kväll;) Jag ska först nu gå och laga linssoppa tills Jon kommer hem vid halv sex. Sen efter det ska jag skriva klart texten om rörelse som ska vara inne i natt. Sen ska jag med en kopp te och en filt sätta mig och kolla på både Gossip och Desperate, har jag sen tid över ska jag måla naglarna och läsa Glamour. Mischa Barton ligger här och kollar på mig från framsidan, hon har underbart vacker hårfärg, jag undrar om jag skulle klara av att ha den. är lite sugen på att testa på att vara lite ljusare. För övrigt är hon underbart vacker hela hon, jag har min kvinnor jag avgudar;) Som hon, Rachel Bilson, Eva Longoria, Blake Lively, Leighton Meester och ja det finns fler men det är var de jag kom på så här;) Nej nu lär jag faktiskt laga lite middag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0