Inget vettigt

Har suttit och spelat Guitar Hero i en halv timme, alltså jag vill vara ute i det fina vädret, men det är så lagom kul att springa runt ute själv;) Jag låg ut oh solade ett tag nu efter två, men en halv timme stod jag ut. Man blir svettig och  rastlöst. Inte ens en tidning eller bok hjälper mot den rastlösheten. Jag har tråkigt, helt sjukt tråkigt. Det är då man borde plugga men jag orkar verkligen inte, för det är ännu tråkigare. Nu har jag massa måste saker över mig igen, det är det värsta jag vet. Jag måste genast sluta med alla måsten. Efter på torsdag ska det inte finnas mer eller tusan också, man måste faktiskt åka till jobbet, det kommer jag nog inte ifrån. Men alla andra måsten, sådan som man skapar själv, såna där dryga;) Men ja, nu ska jag snart laga mat om typ en kvar. Innan dess kanske jag kan klippa lite bilder eller lägga mig i sängen och dö eller något liknande. Jag hatar att ha tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0