Ingen tid

Nix, jag har ingen tid att sitta här och nörda, även om det ibland är riktigt trevligt. Blir mer imorgon, ska sitta här och skriva samtidigt så då brukar det bli några inlägg, allt för att slippa skriva;) Men ja nu ikväll har jag inte gjort så mycket kollat på en dokumentär om Stieg Larsson, den var intressant, handlade mest om hans arv, men ja det var intressant i alla fall. Ska ta och läsa de böckerna i sommar!

Pratade förresten med mamma idag och min lillasyster hade lyckats sälja min elgitarr till en av sin kompisar. Var nog bra, jag hade nog aldrig startat någon karriär i alla fall;) Så nu är jag skyldig pappsen mindre pengar och det betyder att jag är rikare:) Allt lika skönt att känna sig rik. Sen berättade hon också om semester planerna, vi ska ner till Varberg den 5e juli till 12e juli, sen kanske vi åker förbi moster och sover en natt i deras hus på vägen hem:) Vi skulle hur som helst åka förbi och hälsa på! Då får jag träffa Henry i alla fall en gång i sommar:) Han kommer upp till Leksand nu i helgen men då är inte jag hemma:( Men men, man kan inte få allt. I alla fall så hade hon berättat för mormor att vi skulle till Varberg igår och då berättade mormor att hon hade bokat hennes och morfars Varberg resa från den 6e juli till den 11e juli;) Utan att någon hade berättat för den andra, det var lite roligt. Sen hade min morbror ringt och sagt att han och kusin Frida kanske ville med till Varberg också, så det här blir en släkt resa fast det inte var tänkt så från början, jag gillar det:) Så nu har jag bestämt mig för att ta semester ska bara skriva det till chefen också;) Mamma sa att jag fick väll vara lite snål, innerst inne tror jag att hon vart ganska glad över att jag skulle med;)

Men nej ni, nu ska jag gå över till Jon och sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0