Huvudvärk

Jag har lite ont i huvudet, så jag överväger att plugga en halvtimme till och sen gå och sova. Känner mig verkligen helt slut. Men då hinner jag inte klippa några bilder. Har lagt in dem på datorn nu det är ett framsteg;) Har massor jag tänker skriva hela tiden men jag glömmer alltid bort det när jag väl sitter här;) Imorgon kommer Jon tillbaka hit vilket ska bli skönt jag saknar att ha någon bredvid mig i sängen. Det går bra när man är hemma där har man hela familjen, här är man lite ensam fast man har hela korridoren. Det är faktiskt inte ens familj;) Usch, jag hatar att känna mig små sjuk och vara ensam jag hittar alltid på massa sjukdomar jag har och sen blir allt skit jobbigt! Så blir jag irriterade och dryg. Jag vart det nu för att jag är trött och har huvudvärk. Nu måste jag lyssna på någon bra musik och bli pigg och glad igen. Jag är nog lite sällskapssjuk också, jag är glad nästan jämt när jag är bland människor. Ja, det är underbart att vara med människor för det mesta speciellt när man får skratta:) Tur jag har skola imorgon, då brukar man få skratta:) Och tur Jon kommer imorgon, så kan jag gå över till hans korridor och skratta lite;) Jag kan skratta med honom också, men han är inte så mycket för att skratta nu för tiden. Hhhmm, ja, strunt samma nu ska jag plugga lite till får se om huvudvärken går över om inte, så god natt:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha det där kunde ha vart en beskrivning på mig, jag blir också irriterande och dryg och jätteeländig när jag är ensam.. men människan är gjord för att leva med någon annan så det är inte så konstigt att vi blir knasiga ;)

2008-05-05 @ 20:59:18
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0