Hockey VM

Nu ska vi tydligen ägna hela kvällen på hockey VM, först hos Joonas för att han är från Finland och sen ner på stan halv elva, vi får se hur det blir med det sista;) Känns inte kul att ge sig ut mitt i natten. Men jag ska gå över till Jon och de andra nu och kolla på Finland - Ryssland, har köpt lite godis så jag är nöjd;) Sen ska jag läsa klart de fyra sista sidorna i utomhusdidaktiken, trodde en skulle vara mycket jobbigare än den var, men ja den har gått riktigt fort att läsa. Så nu i helgen så har jag bara Våga språnget kvar och sen ska jag skriva dagboksanteckningen och texten om rörelse, då har jag i alla fall kommit en bit på väg:) Nej, nu lär jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0