HM

Japp, nu har jag fått den HMs höstkatalog, fast ja det var inte så mycket. Lite bas grejer, mjukis byxor och ett par jeans. Men det är alltid kul att få den! Jag verkar inte vara den enda som har problem med posten, Falun hade inte fått min ansökan om byte av studie ort, verkligen tur att jag skrev och frågade. Ska skicka in en ny idag eller imorgon. Hoppas en kommer rätt den här gången annars blir jag arg. Tror jag fixar det imorgon måste gå ner och väga brevet så det blir rätt med frimärken och så. Måste ändå ner och handla lite imorgon, de hade varken äpplen, lök eller smör när jag var ner igår och veckohandlade. Men nej, nu ska jag fortsätta läsa lite och sen ska jag och träna en sväng, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0