Hemma

Jag struntade faktiskt i att följa med ner till stan ska lyssna på P4 istället som förr i tiden;) Nej men stan klockan halv elva till kvart i två, nej tack! Jag orkade verkligen inte det, då skulle någon få släpa mig hem;) Dessutom är min cykelkorg döendes och det är jag lite smått också, har kanske ätit en choklad bit för mycket;) Det är ingen ovanlighet för att vara mig, imorgon sattsar jag nog på ett äpple eller något istället, då kanske man inte blir lika trött;) Imorgon ska jag ut och springa efter frukosten och sen ska jag plugga och sen vet jag faktiskt inte förens klockan åtta på kvällen, då Joonas bjuder på middag, han fyllde 21 i söndags. Blir gott gott, han skulle laga lax och han är fantastiskt duktig på att både laga mat och baka, så det kan inte bli annat än bra:) De andra ska nog dricka lite vin också, själv ska jag dricka vatten, efter min förra lördag har jag kommit fram till att livet som nykterist kanske passar mig bättre;) Nu lät det som jag dricker ofta men det gör jag verkligen inte!

Nu ska jag börja planera skolarbete, träning, mat och allt sånt inför nästa vecka kanske kan jag skaffa lite struktur på den veckan, skulle verkligen behövas! Borde se över min ekonomi också! Japps lite sånt får jag fixa nu när jag ska lyssna på hockeyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0