Hemma igen

Vart en halv dag borta från Flogsta, skönt. Dessutom har jag fått lite sol på mig också, men bara lite. Fyrishov var trevligt mest bubbelpoolarna:) Skulle kunna sitta där nästan en hel dag tror jag, om det inte var för att kroppen blir lite väl uttorkad efter ett tag. Brandlarmet gick när vi badade också, var dock bara falskt alarm. Jag hoppas det visste det från början för det bad oss nämligen att sätta oss på kanten och vänta, det hade inte jag velat göra om det brann;) Sen efter badet så skulle vi cykla till Gränby centrum, vi hade lite problem att hitta dit bara. Sen var det inget toppen ställe i alla fall, stan är mycket trevligare. Men ett linne från Gina slank med hem i alla fall;) Ett fint prickigt, men röda rosetter på och sen knappar fram, det har massa linnen med knappat fram just nu och jag vill ha alla! ;) Fast på vägen hem tappade jag mitt kära solglasögon fodral, det som gör min vardag sådär härligt, jag gillar att ha solglasögonen där i, dessutom slipper man repor där i också. Men ja, jag ska inte älta det. Jag är nämligen expert på att älta saker jag tappar bort och saker som jag har sönder eller få fläckar på. Jag blir alltid så arg på mig själv, speciellt om det något jag tycker mycket om. Men ja, jag ska inte älta det. Får köpa ett nytt någon dag när jag är nere på stan. Ska passa på att handla lite av smink jag brukar byta ut, då kanske jag slipper åka till Borlänge på ett tag. Men nu måste jag gå och hämta vatten, är sjukt törstig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0