Grönalund

Tanken är att vi ska till Görnalund idag, men jag är inte alls på humör, kan inte slappna av när jag har så mycket saker över mig. Borde städa, börja packa och skriva klart min debattartikel. Och jag blir så stressad över det så jag kan inte känna mig lycklig för något alls just nu. Idag skulle jag behövt sovit länge och sen plugga lite, ätit lunch, kanske tagit en sväng ner på stan med Jon och köpt en glass och sen pluggat lite till, ätit middag och sen kollat på tv med lite godis och sen sovit tidigt. Det är precis vad jag hade behövt, man behöver liksom inte känna sig super glad då. Nu känns det som att jag behöver lägga alla krafter på att springa runt och vara glad och det vill jag verkligen vara när jag är på Grönalund, men ja just nu kan jag inte det, för jag har för mycket i tankarna, jag vill gå på Grönalund när jag är glad på riktigt. Typ åka ner två dagar och mysa i Sthlm, japps det är vad jag vill! Hinner det i Juni också eftersom jag är ledig så mycket! Åsch, men jag antar att det bara är att bita ihop och andas, fast det känns tungt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0