Grått

Det är verkligen grått ut och jag vill bara mys under ett täcke, har hunnit läsa halva båga språnget och det var planen för dagen så jag nöjd! Imorgon ska jag läsa klart den och då är jag klar med all litteratur:) Borde ha skrivit lite dagboks anteckningar och så men jag orkar verkligen inte. Nu ska jag ta en kopp te hos Jon och äta lite kakor och sen är de middag klockan åtta:) Så ja det blir inget mer skrivet idag för jag har inte så mycket att skriva;) Imorgon åker vi till Sthlm och hälsar på Jons farmor som fyllt 75år det blir trevligt ska äta middag och så hos henne:) Vi ska förmodligen med henne ut till skärgården någon helg framöver också:) Blir hur mysigt som helst även om det spöregnar:) Ja men nu ska jag kila:) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

INstämmer direkt =)

2008-05-17 @ 17:26:35
URL: http://SandraStenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0