Grått

Det är gråa moln ute inte alls som i förmiddags när jag var ute och gick! Jag som ska ut och springa sen, det skulle bara våga börja regna sen. Har lite tråkigt just nu sitter och läser andras bloggar medan Jon ligger och pluggar. Jag har redan pluggat en hel del och tänkte ha paus tills middagen, varmkorv med bröd;) Vi är så engagerade;) Nej men alltså jag orkar verkligen inte laga seriös mat jämt, så idag så får det bli så här. Jag för äta massa grönsaker till så det väger upp det onyttiga och det faktiskt fullkornsbröd till också:P Nej nu ska jag börja smida lite planer inför månaden som är kvar här, finns lite jag tänkte hinna med och göra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha korv med bröd ;) d vill jag också ha :)

2008-05-07 @ 16:04:10
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0