Godmorgon!

Seg idag, som alla andra dagar den här vecka med andra ord. Vill bara sova! Men var tvungen att tvätta lite idag, så har varit ner och fixat med det ska hämta den ur torktumlaren vid elva och så ska jag laga mat och dra på mig andra kläder en mjukisbyxor. Sen har vi föreläsning mellan tolv och tre, låter sådär lagom rolig;) Hoppas det är intressant och en bra föreläsare, annars kanske jag somnar;) Nej nu ska jag bädda sängen och plugga lite, ska försöka läsa klart Utomhusdidaktiken idag, då har jag bara den där boken om naturvetenskap kvar! Så då kan jag läsa den i helgen och sen är jag klar med all litteratur, vore skönt! Bara den här delkursen kvar nu de andra tre är godkända och inga bekymmer med:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Lycka till, o ha en bra dag : )

2008-05-16 @ 09:59:16
URL: http://jth.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag :)

2008-05-16 @ 10:04:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0