God morgon

Såg precis att mina blommor behövde vattnas lite, alltså jag vet inte om det riktigt trivs här men tänkte i alla fall att det skulle överleva flytten, sen kan mamma rädda dem! För övrigt håller jag på att packa väskan, sminka, mig strycka mina shorts och bloggar;) Alltså varför sitter jag och bloggar när jag har andra saker att göra? Jo för att jag fick lov att skriva ett nu innan jag går till skolan eftersom jag blir där till fyra, skulle kunna ta med mig datorn men jag orkar faktiskt inte;) Idag var den en sån där jobbig dag att äta frukost, vårat kök ser ut som ett bombnedslag så middag det blir hos Jon! Blir nog inge stan idag får oss heller Jon kände sig stressad om jag kom dit vid först halv fem, han ska faktisk dricka öl med grabbarna efter klockan sex, jaja, kul för honom i alla fall. Själv ska dricka te och läsa, det är också rolig. Nej nu måste jag stressa vidare hörs senare, i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0