God morgon

Eller ja, jag har redan varit uppe en timme och lite till. Kan som vanligt inte sova i mer än åtta timmar, men det är bra. Imorgon är det måndag igen och jag är tillbaka i Uppsala, en månad sen är jag tillbaka här igen. Jag ångrar in det valet alls faktiskt, det känns bara bra. Börjar ny delkurs imorgon också ska bli så himla kul! Så idag lära jag läsa två texter också, men det lär jag hinna på tåget om inte annat, åker vid sju som vanligt. Måste kolla hur bussen går, vi åkte buss ner till stationen eftersom Jon cykel pajade skönt att slippa cykla hem själv ikväll i alla fall:) Jon kommer först på tisdag så blir ensam ett litet tag. Fast jag ska plugga och träna i alla fall så, kanske inte har tid med honom;) Hoppas vädret hinner bli bättre också snart igen, vill ha sommar och mys.

Men ja, nu ska vi fika lite och sen ska jag läsa en text och sen ut och springa lite. Sen ska jag ta en dusch och äta lunch och ja sen får vi se;) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0