God morgon

Eller förmiddag kanske;) Har precis ätit frukost och ska snart bege mig ut och springa, tänkte att jag kanske skulle hinna plugga lite först. Men min motivation är helt borta, vet inte alls vad jag ska skriva och det känns skit tråkigt. Men jag har i alla fall gått igenom litteraturen och det är ett framsteg. Det är jobbigt att man inte kan sitta ute med datorn och plugga för det är så fint väder. Men ja ikväll blir det inget plugg för då ska vi nog på Värmlands. Och imorgon var det prat om Grönalund så då blir det inte heller något plugga, fast jag ska avsätta hela söndagen till det, så jag borde få ihop det. Eller jag måste heter det;) Helst måste jag bli godkänd också eftersom jag byter till Falun i höst. Men ja nu ska jag göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0