God morgon

Sitter här och kollar igenom allt som jag brukar göra, fast jag har inte ätit frukost ännu och det borde jag verkligen göra. Men det är inte så roligt att äta frukost vårat kök är super äckligt, förstår inte att människor kan skita ner så mycket. Nej tackar vet jag det underbara köket jag flyttar hem till nästa fredag, då ska här bakas och pysslas och fixas:) Det blir toppen! Idag ser planerna ut så att först ska jag äta frukost, sen ska jag ta en löprunda, sen ska jag nog gå ut och sätta mig i solen och fundera över debattartikeln och sen kanske jag skriver lite på den till kvällen om ingen kommer på något annat roligt vi ska göra;) Vi får se, Jon är borta idag så jag har lite tid på mig att skriva. Alltid mycket svårare att skriva när man har sällskap. Men ja nu ska jag äta frukost innan jag hungrar ihjäl;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0