Gitarr

Sitter här och lyssnar på Broder Daniel och tänker på när jag spelade gitarr i ett band som inte vart mer än ett band som var i en replokal ett få tal gånger;) Men kul vare och gitarrerna har jag kvar. Min bror har tydligen börjat spela lite för skojs skull, så jag är glad att jag inte sålt den faktiskt! Jag ska nog själv ta och försöka att ta tag i min gitarr karriär igen i sommar när jag flyttat hem har alltid velat vara bra. Fast ja, jag är ganska duktig för att bara ha lärt mig själv;)

Alltså nu sitter jag här och skriver mest för att jag inte orkar med pluggande, känns som jag inte har något vettigt att skriva på mitt referat eller om rörelsen i mitt liv. Vad vill det veta liksom? :P Nej fy jag måste i alla fall försöka, men känner jag mig själv rätt sitter jag snart här med ett äpple och kollar på Desperate;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0