Fredag

Har varit i skolan och sen följde jag med Jon och Micke bort till ICA Maxi, mest för att jag inte hade något att göra;) Jag har lite tråkigt borde plugga men nej jag orkar verkligen inte alls, men jag kanske ska göra det snart. Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll, Jon vill kolla på hockeyn den börjar halv elva, det är skit sent! Nej vet inte alls vad jag vill är inte på humör, har fått huvudvärk också så kanske borde fundera lite på att sova eller gå en promenad, det brukar hjälpa. Annars har jag massor att göra som vanligt. Jag tänkte på de när jag tvättade i morse tänk vad mycket mer saker man gör när man bor själv än hemma, vilken lyx det är att bo hemma. Nog för att det var jag som städade när jag bodde hemma i höstas, men det var mitt sätt att betala för mig. Men ändå allt är mycket mindre jobbigt att göra hemma än här. Jag älskar att baka men här, nej det går bara inte. Dessutom finns det risk att myrorna äter upp det och det vore inte så trevligt. Nej nu ska jag faktiskt plugga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hur var föreläsningen idag? Har man missat nåt? Själv så satt jag på soffan typ fyra timmar och kollade på Gossip Girl =)Hoppas allt är bra. Kram

2008-05-16 @ 17:33:13
URL: http://jennifer8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0