Fotboll

Jag brukar tycka om fotboll, och jag ser fram emot EM jätte mycket. Men just idag är jag sjukt less på fotboll, det är så mycket fotboll så jag vill bara spy på det. "Kan vi gå och äta pizza och kolla på fotboll", "Jag ska ner på stan och kolla på fotboll", "Jag ska och spela fotboll ikväll", "Han undra om jag skulle med och kolla på fotboll", bla bla bla bla bla......

Alltså! Jag orkar inte höra fotboll en gång till innan den 7e juni, då dör jag. Själv tänker jag spara mig med fotboll inför den 7e juni, det blir lite roligaer om hela ens liv inte kretsar runt fotboll. Nu ska jag gå och äta en macka, får nämligen inte mat förens sju. Vi ska gå och äta pizza och kolla på fotboll, kul, nu kommer jag börja ogilla pizza också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0