Första maj

Jag är lite trött;) Det var en lång lång dag igår och jag inte riktigt jätte peppad att skriva så mycket här. Men det var en trevlig dag! Somnade redan vid elva, men det är bra för då är jag inte helt död idag, ska snart ta en dusch, sen lägga inte bilderna sen igår på datorn sen packa lite till, sen äta lunch och sen ska jag med tåget till Leksand:) Skönt att komma hem! Helt underbart att få komma hem och ta lugnt! Men ja, jag lär berätta lite om dagen igår nu också faktiskt och sen kanske jag kan lägga upp några kort senare idag!

Vi började i alla fall dagen redan klockan åtta igår morse med frukost och mousserande vin (skriver jag champagne så kommer bara Augustin klaga;) ), sen cyklade vi ner till stan och kollade på forsränningen och då kom solen fram också, helt underbart varmt vart det! Som Augustin skulle ha sagt; Vädret är uppmärksamt. Han är en tokig fransman;) Sen picknickade vi i ekonomikum, där var det folk kan jag lova! Hur många som helst! Sen drog de andra på champagnegalopp, men jag och Jon cyklade hit för att hämta grill grejer som vi kunde ta med hem till Johan sen. Fast Jons tejpade cykel gick sönder igen så sen fick vi lov att åka buss, så idag åker jag buss ner till stationen och Jon får ha min cykel över helgen, jag är så snäll;) Sen tillbringade vi kvällen till halv tio hos Johan med massa folk och grillade. Sen åkte vi hem vid halv tio och sen gick jag och la mig i sängen och dog;) Hahaha, nej men nästan. Nu ska jag ta den där duschen, den är behövlig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0