Fläckar

Har lagat typ en tomatsås med morötter i nyss, de krossade tomaterna höll nämligen på att gå ut. Och det skvätte lite men tyckte inte jag såg några fläckar på kläderna. Men nu när jag satt mig så jag att min papegoj t-shirt har fått tre små fläckar. VARFÖR? Jag lyckas alltid spilla på mig, blir så less. Men men, det är som det är och det var i alla fall bara små. Har packat lite men nu men känns som jag behöver ha med mig godis ut också, kanske får gå ner och handla lite;) Jag tänker verkligen ta det här som en vilar helg, jag har fortfarande ont i magen och vet inte vad det år men jag känner att jag behöver lite semester, så resan till skärgården får funka som det. Det betyder inga kvar, ingen stress, inga måsten, en bra bok, en bra tidning, massor med godis, mys, tända ljus, solnedgången vid vattnet. Jag ska bara ta det så lugnt, jag ska möjligtvis ta en promenad i skogen. Nej jag ska ta det så lugnt och det kommer bli helt underbart:) Nu ska jag kila ner och köpa godis, sen ska jag gå över till Jons korridor och kolla på Eurovision med Jonas. Jon är nämligen på bio med grabbarn;) Så jag skriver nog inget mer nu, ni får sova så gott. Kanske blir det en uppdatering imorgon bitti innan jag åker till Frida. Men annars så får ni ha en trevlig helg också det ska jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0