En dag med action

Ja vad ska man säg, blir lite små less;) Men har i alla fall varit i skolan idag från nio till tre. Fast var kanske inte den roligaste dagen hittills;) Att bli kallad tomte och idiot är kanske inte höjdpunkten på den här terminen;) Men efter att nu ha cyklat hem och slutat vara så arg så har jag insett att det här bara gör mig ännu jävligar och får mig att sitta på ännu högre hästar;) Jag har lärt mig att vända sånt här till något bra nu, istället för att se det som kritik som trycker ner mig, så ser jag det som kritik till att jag har något som inte personen har. Inte alltid lätt att vara 19år utan erfarenhet, men jag skaffar mig det under vägen. Man måste börja någonstans, annars lär man sig inget! Dessutom vet jag att jag är bra på det jag gör och det är något jag tycker är kul, det kan inte bli annan än bra;) Det blir i alla fall intressant två sista veckor, vi har bara några få lektioner kvar, så det går nog bra;) Och ingen lär putta ner mig från min höga häst;) Hahaha, jag har börjat gilla det här uttrycket;) Låter så överklassigt och det passar inte alls med mig;) Men ja nu har jag ältat det här lite, men kan man låta bli att bli sur? Nej, man kan får vara det i alla fall ett tag, nu är jag inte det längre utan känner mig bara ännu bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0