Du bara skrattar åt mig..

Sitter här och lyssnar på kent, nu är det inte långt kvar igen. Det är en månad och en dag, jag längtar så! Ja, det kommer bli underbara tre dagar:) Ibland undrar jag om kan vara lyckligare än när man står i ett folkvimmel och lyssnar på bra musik live, det är tveksamt! Jag kommer inte ens klaga om det spöregnar! Nej nu ska jag plugga lite igen, det går så segt, men lite nytta har jag gjort. Kanske kan jag sova i natt utan att känna mig stressad över allt jag ska göra, jag måste verkligen sluta med det!





"Något som flög in via TV:n
kan nuförtiden få mig ur balans
du slår min verklighet i bitar
och jag ser bara allt jag inte hann"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0