Desperate Housewives

Sitter här och kollar ikapp lite Desperate avsnitt har hamnat efter, eftersom jag inte har 5an har en del serier att ta igen sen jag flyttade hit! Meen in trees står på listan för sommarens regn nöje. Tänk att man kan har så många serier man gillar, jag vill ha alla boxar på alla serier jag gillar, det blir ett litet mål här i livet;) Har en del av dem på datorn nu  men det är lite snyggare med riktiga boxar;) Fast det får bli födelsedags presenter och så, just nu ligger ett Wii spel högst på önskelistan. Mario Kart blir det nog snart och en till gitarr till Guitar Hero:) Men nu ska jag lyssna på lite musik och sen är jag så trött så jag lär nog sova snart! Så god natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0