Damp

Bilddagboken har damp, jag har damp, allt har damp. Nu skiter jag i det här och ser på desperate istället. Så jäkla less på människor som inte lyssnar och som bara ska krångla och aldrig kan bestämma dig. Överväger att ta första bästa flyg till Mandis och NY. Eller så tar jag första bästa flyg med henne till Australien i höst, det är också en variant. Just nu bryr jag mig inte och du bryr dig inte, om du nu någonsin har brytt dig om vad jag tycker om saker och ting. Om vad jag tycker om att du bestämde dig för att flytta härifrån helt plötsligt och om vad jag tyckte när du slutet av juli bestämde dig för att flytta bort från mig. Men det slog dig aldrig va, att jag kanske också tar skada av dit velande? Och ändå står jag här och jag bara står här. Jag skiter i att det är larvig bio det handlar om, just nu är den allt för mig!

Vet inte ens varför jag skriver det här är bara så jäkla less, nu ska jag se på desperate och sen sova, så god natt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0