Dålig uppdatering

Ursäkta min dåliga uppdatering, det blir så när jag kommer hem;) Igår hade min syster massa tjej kompisar som sov över, hon fyllde 13år i måndags, då tyckte jag att jag var stor;) Hon är liten;) Men i alla fall resulterade det i att vi åt god mat och efterrätt och sen såg jag, mamma och pappa på humorgalan, som för övrigt var det tråkigaste jag sett på väldigt länge. Men ja, jag blir en sån umgås människa när jag kommer hem;) Nu lär jag snart gå igen också för jag ska ut och springa innan lunchen. Sen dyker lillkusin, moster och Ulf upp efter lunch och jag lär nog ha städat upp här lite tills dess. Så jag ska hinna flytta ner till syster också! Men ja, jag ska lägga in bilder från valborg snart vid lunch kanske. Vi hörs mer då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0