Blä

Vart på dåligt humör av att plugga så nu skiter jag i det, har börjat på dagboks anteckningen, jag fixar klart den imorgon och sen börjar jag med debatt artikeln. Då har jag en vecka och minst en dag på mig att göra klart den, det borde jag fixa. Eller det heter det måste jag fixa. Måste börja packa till helgen också, känns som jag nyss packde upp. Men det var inte nyss, det var 13e januari, tiden går så fort, det är läskigt tycker jag. Men ja, dags att packa ner, blir inte lika mycket att packade upp eftersom jag redan har ett rum hemma, antar att det mesta får bo i garaget tills det ska användas igen. Allt det här känns lite konstigt när jag tänker efter och kommer alltid vara en påminnelse om att saker inte alltid blir som man tänkt. Hoppas att vissa någon gång i livet kommer till insickt om att en lägenhet med mig vore trevligt, lär inte inträffa på ett långt tag i alla fall, förmodligen inte på år. Nej nu måste jag sluta älta, jag är glad att komma hem, riktigt glad. Även fast jag ibland tänker att det är ett bakslag att flytta hem till mina föräldrar igen, jag tycker om att bo med dem men jag är snart 20år utflugen och sen flög jag tillbaka. Shit, nu måste jag sluta fundera över allt sånt här, det blir skit bra. Punkt.

Nu ska jag måla naglarna och läsa tidning och skita i pluggandet!

Kommentarer
Postat av: fia

jag tror att det kommer bli så bra så :) kram

2008-05-26 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0