Beställning

Så har jag då gjort min beställning i från HMs höstkatalog, nu är det bara några veckor kvar;) Skulle komma runt vecka 31, jag längtar redan efter mina två par nya jeans, hoppas att det blir en bra sommar så jag slipper göra det! Nu ska jag med och kolla på hockey i alla fall är tråkigt att sitta här ensam och kolla på film. Men ja, det blir kanske trevligt;) Men ja ska ta och redigera lite bilder, kanske skriver mer när jag kommer hem beror på när jag kommer hem, om inte så god natt!;)

Kommentarer
Postat av: maria da king

Vad fin bloggen blev :)
Och jo, det är trist att vi inte kommer jobba tillsammans. Men vi får försöka träffas ändå tycker jag ^^

2008-05-14 @ 20:56:22
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0