Avis

Först var jag avis på Amanda för att hon hade 25grader och strålande sol. Nu har vi det också så då kan jag leva med det, nu har hon 30grader det kan jag också leva med. Herregud vi är i Sverige 25grader är tipp topp. Fast sen om det håller i sig, det får man se. Svensk sommar den är som den är. Förra sommaren tror jag att jag hade en toppen vecka och det var studentveckan fy tusan vad underbar den var, kommer ihåg när vi stod utanför Dalle på balen, det var så varmt! Inte vart man snygg på kort in och sminket bara rann;) Sen var jag mest inomhus under sommaren och när jag väl var i Skåne på semester var det kallt och mulet och vissa dagar regn. I år kanske vi ska till Norge upp mot fjordarna och så. Låter faktiskt riktigt mysigt i mina öron och jag tänker på vilka kort jag kan ta! :) Jag kommer ihåg när jag var yngre och var fast besluten om att jag aldrig skulle med på en familjesemester till någonsin;) Jag slutade dock aldrig att följa med och nu fasar jag för att någon ska tvinga mig att avstå från att följa med, jag är faktiskt bara 19år och inte så jätte vuxen jämt jag får åka på familje semester. Hahaha. nu svävade jag iväg tillbaka till min avundsjuka. Amanda berättade att det var perfekt där hon bor de har en jätte tomt så hon kan minsann sola i bikini utan att går förbi en person i minuten och kollar på en, jag har inte testa ännu men jag kan tänka mig;) Men i alla fall så var det enda som kanske inte var helt perfekt att det var aningen kallt i poolen. Alltså om jag ens hade en pool så skulle jag vara riktigt riktigt nöjd. Vi har en pool hemma en sån där i plast som man plockar fram på sommaren;) Nu pratar vi riktiga pooler, jag vill ha en riktigt pool, det ska jag ha när jag har ett eget hus det lovar jag er;) Nu vart det här ett långt inlägg så jag ska avsluta det nu och läsa lite lite lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0