Australien

Idag är en bättre dag och jag är piggare så jag ska ut och springa vid elva sen blir det lunch och plugg. Måste också se nästa avsnitt av Desperate var så spännande! Sen kommer det ett nytt Gossip avsnitt idag också :D Det slutade också hyfsat spännande! För övrigt funderar jag på att åka till Australien, har inte haft något behov av att resa förut men nu har jag och då vill jag resa dit. Tänkte först att jag inte skulle ha råd för jag har inga pengar, men då kom Mandis på den smarta idén åt mig att man kan faktiskt jobba där! Tur jag har en smart vän för jag hade säkert inte hittat på det själv;) Nu ska jag bara övertala henne att göra det med mig till våren, i början av Januari. Japps det är min plan just nu jag måste iväg från Sverige i alla fall ett tag och jag vet att jag skulle fixa det, trotts rädslan för äckliga djur och sånt;) Japps, det blir en bra plan. Bo hemma ett halvår och plugga och jobba och sen åka till Australien, jag är nöjd med min idé, jätte nöjd faktiskt! Nej nu ska jag borsta tänderna och sen ge mig ut och springa en runda.


Kommentarer
Postat av: Maria

Är du inte klok kvinna?!!! Noway att du flyttar ifrån mig :| haha. nooooway.

2008-05-20 @ 14:38:38
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0