All is a game

Sitter här och lyssnar på Nada Surf, underbar musik! Ska ut och gå en promenad nu och njuta av livet, det jag gör när jag är ute och går. Ska gå en bit i skogen och andas den underbara skogsluften. Luften känns alltid så ren när det har varit regning och man vandrar i skogen. Pratade med mamma nyss, de hade fortfarande massa snö kvar, imorse hade det varit som en underbar vinterdag när hon cyklade till jobbet. Det är mitten av maj så det lite lustigt. Det kanske skulle till Sthlm redan i helgen pappa hade kollat på hotell, han behövde tydligen lite semester. Bra att han själv har kommit på det och att ingen annan behövde tala om det för honom. Han skulle behöva semester ofta, han bara förstår inte det;) Men kommer de till Sthlm i helgen så åker jag nog dit över dan på lördagen och umgås med dem, jag hoppas så för nu har ett gått några veckor sen jag var hemma igen! De hade kollat på semester i Varberg också, vore underbart! Mamma undrade om jag vill med då fast varken min bror eller Jon blev med. Klart jag ville med, jag behöver också lite semester! Jag hade fortfarande henne, pappa och Ebba att umgås med, så det är ett enkelt val! Nu fick jag lite hemlängtan, men nu är det faktiskt bara två veckor och tre dagar kvar. Lite konstigt det också, men det här blir bra:) Nu ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0