We sholud be dancing

Sitter här och lyssnar på BWO och försöker plugga lite, går sådär;) Tog en lång dusch istället och leta på kläder till utgången imorgon, jag är riktigt nöjd med min outfit;) Kanske lite väl taggad som letar på kläderna en dag innan, men har man inget bättre för sig så! Usch, jag försöker verkligen hitta på massa annat att göra för att skjuta upp den här rapporten, men ska bli nyttigt att jämföra med de andra imorgon. Fast risken finns att man känner sig lite dålig mot alla andra, för det har säkert gjort världens arbete. Vilket jag än så länge inte har, menj ag har hela helgen på mig;) Borde egentligen ta det lugnt i helgen och läsa lite kurslitteratur till nästa kurs. Som för övrigt börjar på måndag, ska bli skönt att börja med något nytt och då går vi mot våren:) Sen den sista delkursen vi läser ser jag mest fram emot, läsa om hälsa, kost och vara ute och göra olika grejer:) Det är verkligen mitt intresseområde, funderar faktiskt på att läsa Idrott och Hälsa och ha det som en av mina inriktningar, sen vill jag också ha specialpedagogik som en och sen är svenska och matte kurs obligatorisk, detta skulle innebära att jag skulle plugga ett halvår extra, kanske är det värt det för att få mer kompetens?

Nej, får funderar mer på det när jag vet vart jag ska bo och allt sånt. Just nu tycker jag inte så illa om Uppsala, skulle vara behöva ett nytt boende som jag blir kvar här!

Men det har får bli sista inlägget för idag, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0