Uppryckning

Nu har jag pluggat ganska bra idag, skaffat en ny cykel och fått en utgång på torsdag. Så nu måste jag rycka upp mig lite, för nu är det faktiskt ganska bra;) Synd bara att jag alltid hittar saker som är fel, typ sen här jävla hyran som jag betalde nyss, sen köpte jag cykeln också, så nu är kontot snart slut, känns det som. Men mamma skulle betala cykeln, så jag är inte fattig egentligen jag bara gillar att klaga;) Nejdå, livet känns lite lättare nu ska snart ta en dusch och sen plugga lite till, sen blir det till att sova så jag orkar med skolan imorgon! Sen imorgon blir det plugg och träning, ska börja träna lite försiktigt fast jag är lite snuvig ännu, jag står inte ut med att inte träna!

Nej nu blir det nog duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0