Trött

Jag är riktigt riktigt trött, har sovit som en stock de senaste nätterna. Igår sov jag till och med ensam och jag somnade direkt jag la mig, brukar inte kunna sova ensam. Idag blir de ännu ett kort inlägg, jag hinner verkligen inte med allt jag ska när jag "jobbar". Undrar hur det kommer bli när jag börjar jobba på riktigt, jag kanske inte borde jobba hel tid;) Så mycket annat jag vill hinna med också! Idag har det först blivit en heldag på förskolan, sen lite mat och sen träning. Sen efter träningen stod jag och kollade på Jon och Micke som lyfte massa tyngder, inga tyngder jag någonsin planerar att lyfta i hela mitt liv;) Jag håller mig till det jag klara av, planerar faktisk inte att bli någon Hulken;)

Men men, nu måste jag ta tag i min studieplan igen, det kommer bli mer skrivet nästa vecka när jag är tillbaka i skolan och sen på onsdag åker jag hem till Leksand en sväng och äter påskgodis:)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0