Tisdag

Idag har jag haft en lagom lång dag, fast den är inte slut än. Jag ska iväg och träna om en och en halv timme, blir första gången på två veckor! Hostan är inte helt borta än men om jag ska vänta ut den så kommer jag nog få vänta ett tag till och det orkar jag inte. Har varit jobbigt nog att inte träna på två veckor när man är van att träna minst fyra gånger i veckan. Så idag blir det ett pass Body toning, det är riktigt roligt:)

Imorgon ska jag vara på praktiken till klockan halv fyra, så det blir en lite längre dag mot idag. Men det är kul och barnen har börjat kalla mig fröken nu;) Det är så söta, har fått tre teckningar idag och imorgon ska jag läsa saga för dem:) Jag har också fått en super bra handledare som berättar om allt hon gör och förklara pedagogiken i det, så jag är jätte nöjd med vart jag hamnat!

Så den här veckan kommer gå fort, för på lördag ska vi kolla på melodifestivalen inne i Jons korridor och sen på söndag åker vi till Riga. Den resan kostar 95kr, jag gillar egentligen inte att åka båt men vill man se saker här i värden så får man strunta i sånt! Sen är det snart påks och då åker jag hem till familjen i Leksand några dagar, det ska bli skönt, det är alltid skönt att vara hemma!

Nu måste jag försöka plugga lite igen, så jag har tid att cykla till träningen sen. Jag undrar hur många mil man cyklar under en veckas tid i den här staden;) Skriver när jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: sabine

Tack så mycket, jag ska nog göra det!

2008-03-11 @ 21:00:30
URL: http://sabines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0