Tillbaka i Sverige

Så var man tillbaka i Sverige och i Uppsala igen! Har varit riktigt trevligt:) Men jag har inte shoppat så mycket, bara sånt som inte passar sig att ta upp här;) Riga var kanske inte den roligaste staden, men nu har jag varit där, nästa gång sattsar vi på en cykel tur på Åland eller en liten resa till Tallinn. Vi vill nämligen åka en finare båt nästa gång;)

Det tråkiga med resan är att jag nu igen har dragit på mig en förkylning, så jag snörvlar och det rinner från ögonen. Nu precis fick jag huvudvärk också, så idag blir det ingen träning som inplanerat, usch det går verkligen inte bra för mig alls:( Men jag ska vila ordentligt nu när jag åker hem och sen kanske jag kan försöka lyckas börja träna igen när jag kommer tillbaka hit på måndagen. Fast så mycket vila hem blir det kanske inte, på torsdag blir en lugn dag med plugga och promenad, på fredag ska vi äta påsklunch med släkten på mammas sida, på lördag, söndag och måndag ska jag jobba och plugga och promenera lite. Promenader är min och mammas tradition sen hösten, sist jag var hemma var mamma sjuk så då vart det inget, så nu ser jag fram emot nu när jag åker hem! Kanske borde jag också hälsa på Jons familj en sväng, vi får se vad jag hinner.

Ska lägga upp bilderna på mina inköp i lördags om ett tag också, men först måste jag plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0