Tidig helg

Idag är jag ledig, tur det kan jag tala om;) Kom ur sängen för typ en timme sen;) Vart en ganska galen kväll och jag kanske inte minns allt, riktigt illa! Ikväll ska vi kanske till Snerikes, fast jag ska vara nykter, verkligen! Borde också skriva klart min vfu-rapport idag och städa mitt rum, som ser ut som ett bombnedslag, eller lindrigt men ändå. Men först blir det en dusch, jag tror jag behöver det för att kunna fortsätta dagen utan hinder;) Kanske pallrar jag mig ner till Ica också och köper lite knäckbröd, får man inte äta godis så får man hitta på något annat;) Eller så skiter man i att man inte får äta godis och köper en Twix;) Hmmm, vi får se hur jag göra, men nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0