Tidig dag

Idag slutade jag redan vid ett! Skönt att komma hem i tid, men ännu har jag inte hunnit gör någon nytta, mitt dagliga data tittande tar så lång tid;) Men jag ska snart ta tag i mina studier, sen ska jag laga mat och sen blir det träning igen! Idag blir det powerstep och core, så skönt att träna igen, det gör mig lugn, annars blir jag så rastlös;) Fast jag har massor med saker att göra men jag anser att man måste få göra roliga saker också! Imorgon kanske det blir utgång för Jon ska skriva tenta så de ska nog ut och jag ska säkert med, ska jag inte med så blir det nog till att baka en kladdkaka och ta det hel lugnt hela kvällen!

Men nu ska jag ta tag i studierna, måste hålla i mina bra betyg;) Nog för att jag bara fått ett en men ändå;) Skriver mer ikväll, börjar nämligen inte förens elva imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0