Sovdags

Nu ska jag strax gå och lägga mig, upp imorgon vid halv åtta då jag ska jobba vi nio, det blir mindre kul;) Men men, pengar är pengar så är det bara. Och det handlar om tre fjuttiga dagar, sen har jag bara plugga och det är lite roligare, om man nu orkade plugga;) Men ja, imorgon ska jag ta tag i det seriöst, ska lägga upp en plan nu innan jag går och lägger mig! En plugg plan;) Nej men jag fixar det här bara jag tar mig tid det vet jag! Så jag ska ta mig tid! Så kanske blir det lite mindre bloggande, tv tittande och tidningsläsanden tills nästa helg, så jag kan gör färdigt lite och börja nästa delkurs med ny energi! Tiden går så fort gjorde nyss klart förra delkursen och nu är det dags för den tredje, ganska sjukt! Men men, jag ska fixa det här, bara jag klara allt utan underkänt så är jag nöjd, det är mitt mål! Fast jag har mycket lättare att få bra betyg i det här, för det är så kul! :) Eller ja det mesta, kanske inte när man ska läsa en text man inte fattar något av;)

Nej nu borde jag verkligen lägga mig har varit trött i flera timmar, tror det är påskgodiset;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0