Söndagsväder

Idag är det regning och grått ute, typiskt söndagsväder. Sitter inne hos Jon och äter på ett äpple, han sitter och kollar på Star Wars så jag passar på att skriva lite här. Skrev igår att jag skulle lägga upp bilder och skriva lite här på kvällen, orkade dock inte göra det efter att jag sett klart på andra chansen, som för övrig var en skandal! Och nu sitter jag alltså på Jons dator och här finns inte mina bilder;) Men jag ska över till mig sen och förbereda mig inför min praktik som jag ska på imorgon, kanske kan jag passa på att lägga upp lite bilder då!

Ska bli kul att komma upp på praktik imorgon och få testa på yrkeslivet lite, fast det blir jobbigt också vi har nämligen en observations uppgift att göra under praktiken. Men jag tror det kommer gå bra, hittills har det mesta i skolan i alla fall gått bra!

Pratade med mamma en stund idag också, hon undrade om jag hade flyttat in hos Jon;) Det har jag i för sig lite också jag trivs bättre här! Nästa vecka åker jag och Jon med några av hans korridorare till Riga, det ska också blir en spännande upplevelse. Ja, ibland gillar jag Uppsala, men tyvärr så tappar det nog allt om Jon flyttar härifrån. Har nog därför beslutat att inte vara kvar här i hösten, just nu känns det som det enda rätta valet. Men jag ska fundera tills jag åker hem över påsk!

Nu ska jag kolla igenom min studiehandledning inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0