Sommar tid

I natt blir det sommar tid, som om jag bryr mig?! Vad har jag gjort för fel, vad har jag inte gjort? Jag tänker inte ens försöka, jag vill inte ens ha vår, just nu vill jag bara här ifrån. Inte hem, nej bara här ifrån vart som helst. Åsch...

Har blivit mycket skrivande idag, men det blir så när det inte riktigt går min väg. Det så skönt att bara få skriva av sig om allt det där som jag tycker är jobbigt. Just nu är det en del, jag har ett stort känslokaos som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av. Kanske borde jag ut och springa av mig allt imorgon, det skulle vara ganska vettigt. Så länge är det Kent på hög volym som får vara min tröst, om det nu är till någon tröst, ibland gör Kent bara saken värre. Men det spelar ingen roll just nu, för Ken är det enda som funkar!



Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0