Soffmys

Nu har jag legat i soffan i två timmar och bara glott på tv och läst tidning! Det var jag värd;) Jag ska nog snart sov har dragit på mig huvudvärk igen! Jag vill bara bli frisk ordentligt, så jag kan träna och vara pigg. Jätte jobbigt att ligga och snörvla, ha nackspärr, huvudvärk och jobbig hosta. Nej jag gillar inte förkylningar. Tydligen går det magsjuka också, då är jag hellre förkyld. Men får jag välja så vill jag vara helt frisk!

Min syster har nu bestämt sig för att åka till Lofsdalen med sin kompis tills på måndag, hon ska då alltid vara borta när jag väl är hemma:( Men men, jag ska jobba lördag, söndag, måndag i alla fall! Men ändå;) Jag håller på och fundera över mina bekymmer över hösten. När jag är hemma så vill jag verkligen flytta i från Uppsala, men när jag är i Uppsala så känns det helt okej att bo där. Men ja, jag vet inte i alla fall, för i Falun skulle jag ha Sarah och Maria och nära hem;) Tror det skulle vara skönt att ha bra tjejkompisar runt omkring mig. Hm, jag ska fundera ett tag till, svårt val just nu beror på Jon också. Typiskt honom att inte kunna bestämma sig!

Men jag ska sova nu så jag orkar upp och städa lite imorgon, eller om jag ska åka till Jon en sväng ska ringa honom nu och kolla läget!

Men sov så sött;)


Kommentarer
Postat av: Maria da king

Komsi komsi till Falun ^^

2008-03-21 @ 20:26:42
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0