Socker

Sitter här och lyssnar på Kent, finns inte mycket vettigare att göra, är snart klar med pluggandet, bra jobbat av mig! Dock mindre bra att sitta och lyssna på socker och tycka synd om sig själv, varför jag nu gör det. Usch, skulle verkligen behöva bli lite uppmuntrad, någon som kan muntra upp mig och tala om hur jag ska göra med min framtid? Gärna någon som är neutral också! Åsch, jag längtar tillbaka till Kent konserten, den känslan man har då är sjukt underbar, åh ge mig den kvällen tillbaka nu tack! Funderar på att boka biljetter till P&L snart också, måste se Kent då också! Är snart Håkan konsert också, ska bli trevligt! Det är vettigt att göra vettiga saker, jag borde göra något vettigt nu, som inte betyder lyssna på Kent eller kolla på i OC i längtan efter att ha en egen Seth. Fast det är vettigt att kolla på OC, Seth gör en på bra humör:) Hahaha, jag erkänner jag är ganska töntig som är kär i en serie karaktär, men jag gillar att vara töntig;) Nej nu ska jag skriva klart det sista sen blir det massa OC i alla fall. Kanske borde jag överväga att skaffa lite vänner här så jag inte känner mig så ensam?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0