Rapporten

Nu sitter jag här fast jag borde ta tag i den där jäkla rapporten, men det är så tråkigt så det går inte;) Nej jag bara måste! Tänk att mitt liv verkligen kretsar runt allt som har med skolan och göra, hela mitt liv är planerat efter skolan. Det är inte så roligt om man tänker efter, eller ja, det är ganska rolig eftersom jag går en rolig utbildning. Men man har sin plugg svackor och jag har en just nu. Men, om jag inte lyckas blir det bara en komplettering på det så det är inte hela världen. Måste tänka positivt!

Idag har jag varit i skolan hela dagen om tre timmar ska jag också köra mitt första träningspass på typ två veckor igen;) Kanske kan jag får hålla mig frisk efter det, vore väldigt snällt att låta mig träna så mycket som jag vill!

För övrigt ser jag fram emot morgon dagen, först ska jag tvätta, sen till skolan, sen träna och sen ut på Stockholms;) Blir nog trevligt, tror jag och hoppas jag! Jag behöver lite utgångar så jag kan använda alla min utgångskläder;) Annars bor de mest i garderoben, undra varför? Man kan faktiskt ha dem till vardags också. Sen vill jag ha sommar också, så jag kan ha alla min sommar kläder:) Och min fina nya vårkappa!

Nej nu ska jag sluta drömma om sommar och sol, plugget väntar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0